کشف انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد در زنجان

سلنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
تور استانبول
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



فرمانده انتظامی استان ، از کشف انواع کالای قاچاق ، به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های پرتال خبر از زنجان؛ سردار  علیرضا صالحی  با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده و ایجرود زنجان موفق شدند سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی استان زنجان شناسایی کنند.  
وی افزود: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان این سه خودرو را از نوع پژو ۴۰۵ ، پراید و اتوبوس متوقف و مورد بازرسی قرار دادند .  
سردار صالحی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ها چهار هزار و ۵۶۹ ثوب انواع البسه قاچاق ، هزار و ۳۰۸ قطعه لوازم جانبی تلفن همراه و ۴۸ هزار و ۶۰۰ عدد آدامس خارجی قاچاق را کشف کردند.  
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است، گفت : سه متهم در این ارتباط دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.  
سردار صالحی در پایان اظهار داشت: قاچاق کالا یک معضل اجتماعی است که اکثر کشورهای جهان به نوعی از آن رنج می برند که این معضل بخش های مختلف صنعتی و تولیدی کشور را تهدید می کند.

 


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت: 1:27 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: کشف انواع کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد در زنجان


طرح پایش و بررسی میزان سبوس در آرد مصرفی نانوایی ‌های سنگک زیر پوشش مرکز بهداشت با هدف ارتقای سلامت مردم اجرا شد.

به گزارش گروه استان های پرتال خبر از شیراز؛ رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز گفت: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر با انجام نمونه‌ برداری از آرد سبوس ‌دار تمام نانوایی ‌های زیر پوشش این مرکز کار پایش و بررسی میزان سبوس در آرد مصرفی نانوایی ‌ها را آغاز کردند.
فرح ‌بخش افزود: نمونه‌ برداری از آرد سبوس‌دار، برای اجرای برنامه افزایش میزان سبوس در آرد نانوایی‌ های سنگک، باهدف ارتقای سلامت عموم مردم، اجرا و به آزمایشگاه مرجع غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارسال شد.
وی ادامه داد: هم زمان با اجرای این طرح برای اطلاع‌ رسانی در مورد فواید مصرف نان سبوس‌دار، پوستر هایی در نانوایی ‌ها نصب و پملفت‌ هایی در این زمینه توزیع شد.
فرح‌بخش اضافه کرد: در نان سبوس ‌دار به ‌طور میانگین دو برابر، مقدار ویتامین و مواد معدنی نسبت به نان سفید بیشتر است.
رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز تصریح کرد: سبوس به‌ عنوان غنی ‌ترین منبع غذایی فیبر و الیاف گیاهی کلسترول و مواد سمی حاصل از تجزیه مواد غذایی را جذب و از راه روده دفع می‌کنند که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود.

تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت: 1:27 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: اجرای طرح پایش و بررسی میزان سبوس در آرد


معاون مرکل با انتقاد از مناقشات بین احزاب درباره مسئله امنیت داخلی، همه احزاب در آلمان را به همکاری در این زمینه فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل پرتال خبر؛ “زیگمار گابریل”، معاون صدر اعظم آلمان و رئیس حزب سوسیال دموکرات این کشور در گفتگو با رادیو آلمان، احزاب را به همکاری در زمینه امنیت داخلی فراخواند.

وی تاکید کرد مخالفت این است که ما درباره امنیت داخلی یک مناقشه حزبی بزرگ را هدایت کنیم چرا که احساس ناامنی به اندازه کافی در بین مردم بزرگ هست.

حزب لیبرال دموکرات آلمان پیشنهادات امنیتی اتحادیه احزاب متحد مسیحی را غیر سازنده ارزیابی و آن را رد کرده است. معاون حزب لیبرال دموکرات آلمان در این باره اظهار داشته است که اتحادیه به این ترتیب یک جو ناامنی و ترس را ایجاد می کند. اتحادیه احزاب متحد مسیحی این تصور غلط را ایجاد می کند انگار که سازمان های امنیتی در مسئله مبارزه با تروریسم آمادگی ندارند.

وزیر کشور آلمان از حزب دموکرات مسیحی می خواهد با یک بسته امنیتی جامع خطر حملات تروریستی در این کشور را کاهش دهد که از جمله تشدید قوانین برای خارجیان مجرم و به اصطلاح عناصر خطر در نظر گرفته شده است. این افراد باید سریع تر بازداشت شده و اخراج شوند.

در این میان ارائه کاتالوگی از درخواست های امنیتی از طرف وزرای کشور ایالات مختلف آلمان اختلافاتی را ایجاد کرده است. در این کاتالوگ درخواست هایی از جمله لغو تابعیت دوگانه و ممنوعیت روبنده برای زنان مسلمان درخواست شده است. وزیر کشور آلمان مخالف این درخواست ها است.

معاون مرکل نیز این اقدام وزیر کشور در رد پیشنهادات هم حزبی هایش را تمجید کرده است.

رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان هم خواستار تقویت نیروهای پلیس شده  و تاکید کرد ما فورا به یک مرکز مبارزه با ترور اروپایی که کار سازمان های امنیتی ملی را هماهنگ کند نیاز داریم.

 

 

 

 


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت: 1:24 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: درخواست معاون مرکل برای همکاری احزاب درمورد امنیت داخلی آلمان


گوشی گلکسی نوت 7
گوشی گلکسی نوت ۷

جدیدترین قیمت گوشی گلکسی نوت ۷ در بازار ایران: ۴٫۳ میلیون تومان!!!!

در حالی که مدت زیادی از معرفی گلکسی نوت ۷ سامسونگ نمی گذرد و هنوز این دستگاه به صورت گسترده در اختیار کاربران در هیچ نقطه ای از جهان قرار نگرفته، فروشگاه های داخل کشور، نوت ۷ را برای مشتریان خود روی ویترین قرار داده اند. البته چنین اتفاقی پیش تر هم درباره دستگاه هایی مانند گوشی های اپل رخ داده بود، اما آنچه این بار بیشتر جلب توجه می کند، قیمت نجومی تعیین شده برای نوت ۷ است.

این دستگاه در برخی فروشگاه های تهران با برچسب قیمتی ۴۳۰۰۰۰۰ تومان عرضه شده است. این قیمت احتمالا بالاترین رقمی است که در طی سالیان گذشته برای یک تلفن هوشمند در نظر گرفته شده و حتی به گران قیمت ترین گوشی های اپل نیز که اصولا دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها هستند نیز طعنه می زند. گلکسی نوت ۷ با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که مدل پایه و در واقع تنها مدل این دستگاه به حساب می آید رقمی در حدود ۸۵۰ دلار دارد که با در نظر گرفتن قیمت ۳۵۰۰ تومانی برای هر دلار، تبدیل آن به واحد پول ایران عدد ۲۹۷۵۰۰۰ تومان را نشان می دهد. با این وجود و در شرایطی که نمایندگان رسمی سامسونگ در ایران هنوز اظهار نظری درباره زمان عرضه و نوع قیمت گذاری دستگاه انجام نداده اند، واسطه های موجود در بازار سودی بیش از ۱۳۰۰۰۰۰ تومان کسب می کنند (در حدود ۳۷۰ دلار) که احتمالا حتی خود سامسونگ نیز قادر به دریافت چنین سودی برای فروش هر کدام از گلکسی نوت ۷ های خود نیست.

جالب است بدانید با چنین قیمتی شما می توانید به راحتی یک گوشی گلکسی نوت ۵ با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت تقریبی ۱۸۰۰۰۰۰ تومان و یک عدد دوربین DSLR نیکون مدل D5200 با قیمت تقریبی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی، لنز با فاصله کانونی ۵۵-۱۸ میلیمتر و گشادگی دیافراگم f/3.5-5.6 خریداری کنید!

بدون شک عده کمی وجود دارند که حاضر به خرید نوت ۷ با چنین رقمی باشند، اما با این حال و در شرایطی که بازار با خبرهایی مانند طرح رجیستری تلفن های هوشمند و اخبار ضد و نقیض درباره ممنوعیت استفاده از دستگاه هایی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده باشند، قدرت اجرایی این واسطه ها در عمل نکردن به قوانین و مصوبات نیز علامت سوال های بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد می کند.

 


تاريخ : دو شنبه 25 مرداد 1395 ساعت: 1:23 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا
برچسب‌ها: جدیدترین قیمت گوشی گلکسی نوت ۷ در بازار ایران: ۴٫۳ میلیون تومان

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: