بهترین موتور سیکلت

سلنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
تور استانبول
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



یکی از عوامل مهم در خرید موتورسیکلت، انتخاب گزینه ای است که بازار خرید و فروش خوبی داشته باشد. مزیت این موتورها این است که هر زمان که اقدام کردید می توانید به سرعت آنها را بررسی کنید. همچنین به دلیل محبوبیت اکثر تعمیرکاران قادر به تعمیر آنها هستند و از طرفی قطعات یدکی زیادی برای موتورهای پرفروش در بازار وجود دارد. در این مقاله با 10 موتور پرفروش بازار ایران آشنا می شویم.

 

10. TVS Apache 200CC
آپاچی 200

یکی از بحث برانگیزترین موتورهای ایران، بازار آپاچی 200 است. در سال 2016 توسط شرکت هندی TVS تولید شد و در سال 1396 به بازار ایران رسید و در بین موتورسواران و دوستداران موتورسیکلت بسیار محبوب است.

لاستیک جلو 90 میلی متر و لاستیک عقب 130 میلی متر است. موتور دارای حجم 200 سی سی و 4 سوپاپ و تک سیلندر می باشد. سیستم سوخت آن انژکتوری و گیربکس آن دارای پنج دنده دستی است. حداکثر قدرت موتور کاربراتوری این موتورسیکلت 20.3 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن به 18.1 نیوتن متر در 7000 دور در دقیقه می رسد. دستیار تلسکوپی طلایی در جلو به شما کمک می کند در دست اندازها احساس راحتی کنید. و همچنین ترمزهای دیسکی آن.

دلیل حاشیه بودن اطراف این موتور این است که بسیاری آن را موتور ضعیفی می دانند. از این نظر که سرعتش با برادرش آپاچی 180 فرقی نداره و هزینه تعمیرش هم کمی بالاست. با این حال طرفداران خود را دارد و در هر جای شهر با رنگ های خاص خود می توانید آن را ببینید.

 

9. Benelli TNT 249CC
بنلی 2 سیلندر جدید و قدیمی

بنلی 250 یا جفت ما یکی از موتورسیکلت های پرطرفدار در دسته موتورسیکلت های درون شهری کشورمان است. این یک موتورسیکلت از کشور چین است که نسبت به قیمتش قابلیت های خوبی برای دوستان موتورسیکلت دارد.

این موتورسیکلت با تکیه بر نام سازنده ایتالیایی معروف خود یعنی Benelli خیلی زود جای خود را در قلب بازار ایران باز کرد. بنلی تنها در طراحی آن نقش داشته و در تولید بنلی 302 یا ایران 249 در تولید این موتورسیکلت دخالت چندانی نداشته است و تنها امتیاز استفاده از نام برند خود را برای شرکت هایی در کشورهای در حال توسعه مانند هند دارد. ، مالزی و چین. و سایر کشورهای در حال توسعه اعطا کرده اند.

هیبت این موتورسیکلت بسیار عضلانی و به اصطلاح فیت است. این موتور جای موتورهای سنگین شهری را در خیابان های کشورمان پر کرده است. رخ چهره ای بسیار خشمگین و تهاجمی دارد و بسیار جوان است. استایل خیابانی و به اصطلاح خیابانی آن، آیرودینامیک خوبی در آن ایجاد کرده است. چراغ های جلو، دماغه و کمک فنرها و حتی طراحی باک همگی به دنبال ایجاد حس هیجان انگیزی در موتورسیکلت هستند.

Benelli 250S Newface به بازار ایران راه پیدا کرده و فروش زیادی پیدا کرده است. البته نسخه تک سیلندر بنلی نیز در نسل جدید فروش خوبی داشته است، اما به دلیل رقبای زیاد هنوز مانند نسخه دو سیلندر فروش نداشته است.

.

8. TVS Boxer 150CC
باکسر 150

باکسر در زمان اوج به دلیل استهلاک کم و فروش زیاد فروش بسیار خوبی داشت و به کشتی نوح معروف شد.این موتور در رنگ های سفید، مشکی، آبی و قرمز به فروش می رسد و اکثر تعمیرکاران به خوبی با آن آشنایی دارند.

 

7. Bajaj Pulsar NS 200CC
پالس NS 200

پالس 200 موتور سیکلت رقابتی شبه قاره هند. هیبتی مشابه آپاچی دارد و تولید آن از سال 1391 آغاز شده است.این موتور سیکلت شیک اولین بار در سال 1393 وارد بازار کشورمان شد و مورد استقبال جوانان و مشتریانی قرار گرفت که به دنبال یک موتورسیکلت اسپرت و زیبا بودند. این موتورسیکلت در گروه موتورهای اسپرت نیکد قرار دارد و حروف N و S به همین موضوع اشاره دارند.

پالسار یا در ایران پالس NS 200 از موتور تک سیلندر 4 سوپاپ سه اسب بخار معادل 23 اسب بخار در 9500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 18 نیوتن متر در 8000 دور در دقیقه دریافت می کند.


تاريخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:54 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: